vrijdag 5 november 2010

Fall in love/// Me, a few of my favorite things

hoi welkom op mijn blog ik had even geleden nog deze layout,s gemaakt de eerst van Jarno
het is zo foto cenie hoe gaat er echt voor zitten maar ik vind het ook ontzettend leuk fotograveren en nieuwe dingen uit proberen met de instellingen van mijn Canon!!
zo als u ziet hou ik ook van straken layout steens wat anders niet steeds het zelfde
style!!!

Deze foto is ook is een keer genomen tijdens een wandeling in het bos ik hou zo van het natuur
en daar foto van te maken ook.



dat was het weer even als gezellig op mijn blog komt vind ik altijd heel leuk
als u een reactie achter laat.

7 opmerkingen:

  1. Mooi Carla,super mooie L/O's!!!Mooi papier en idd ik vind het ook leuk elke keer een andere stijl!!
    Fijn weekend.
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide zijn weer heel mooi geworden Carla met gave details.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om ook een andere stijl te zijn, dat gaat je ook goed af! Mooie layouts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meis, wat heb je weer 2 mooie lootjes gemaakt.

    De eerste ziet er lekker stoer uit, en wat een geweldige foto!

    En die 2de, wat een beauty! Vind hem echt helemaal geweldig!
    Prachtige kleuren, super gaaf papier, leuke indeling, gave bloemen, echt helemaal geweldig!

    Fijn weekend!

    Liefs xxx Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carla wat zijn ze prachtig en de 2e is echt beauty super papier heb je gebruikt
    alles is geweldig

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen