vrijdag 4 februari 2011

Family..../Cherish....\Samen.../ Always....

hallo welkom op mijn bloggie, ik had de afgelopen tijd wat love layouts gemaakt.
Dus ik had niet echt stil gezeten kwa scrappen,de blauw groenen bloem bracht
Jacqueline http://www.moederjohan.blogspot.com/ mij weer op het idee om het te branden
de organza bloem te maken,zij zelf heeft ook zulke mooie bloemen gemaakt en ik had het al tijd geleden de techniek gezien op de site van Gabrielle Pollacco.
En ik dacht nu ga ik het ook uit proberen.

Family All You Need In This World


CHerish Happily Everafter
Deze bloem hier boven is ook zelf gemaakt!!
Samen Bij Jou

Always Love You
Dat was het weer en bedankt voor u bezoek dat vind ik altijd heel leuk en fijn .




15 opmerkingen:

  1. gave lootjes weer en mooie bloemen ook .Lekker bezig geweest zeg heel mooi weer.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie layouts gemaakt.
    De bloemen zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOIIIIII!!!!!mooie bloemen en mooie L/O's!super jij hebt niet stil gezeten zeg!!
    Fijn weekend,geniet ervan en van elkaar!!
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Carla jij hebt hard gewerkt! Prachtige bloemen gemaakt op hele leuke lootjes. De onderste is mijn favoriet, leuk papier! Groetjes, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow meis wat heb je veel gemaakt, schitterend allemaal.
    Ook zo verschillend, leuk om te zien om met ander papier te scrappen dan je normaal doet.
    VInd je bloemen ook supersss geworden.....leuk he om al die bloemen te maken, ben ook van alles aan het proberen wahahaha.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow...prachtige Lo's!!
    Heel erg mooi gedaan...mooie bloemen gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig allemaal! Jij hebt lekker doorgewerkt, erg mooi allemaal en die bloemen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk allemaal. Je bloemen zijn erg mooi geworden. Heerlijk om 'love' te scrappen.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Carla wat heb je weer een gave lo's gemaakt.......geweldig.....en die bloemen zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige lo's zeg!!! lekker productief geweest!!
    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt gave lo's gemaakt . Erg mooi hoor

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn dat weer super mooie
    layout,s en die bloemen zo gaaf!!!

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Carla...wat heb je weer prachtige lootjes gemaakt meis....echt een lust voor het oog...

    Leuke foto's heb je verwerkt...vooral van jezelf...mooie meid ben je.

    Liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what beautiful work here Carla - thanks so much for visiting my blog & your encouraging comment!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige layouts heb je gemaakt zeg, die layout met die twee hartjes vind ik zooo leuken mooi gedaan. ie met de crush lijn vind ik supergaaf gemaakt....stuk voor stuk prachtig
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen