zaterdag 30 april 2011

Look Brother Gumball// OH BOY....

Hoi Hoi weer twee lootjes te kunnen zetten op mijn blog.
En dat wel op koningendag ,s'morgens vroeg stonden we al op de markt om speelgoed te verkopen heerlijk daar ben ik ook weer van af HIHI.
Deze layout hier onder had ik nog voor het laaste nippertje af kunnen krijgen voor een challenge Prima Bap .
En deze foto had ik uit gekozen omdat ik het zo coolvind en funny .















bedankt weer voor het kijken en voor jullie lieve reacties!!!

hugs Carla








17 opmerkingen:

  1. Ze zien er weer piekfijn uit!!! Je bloemetjes inspireren mij altijd dat ik er ook eens werk van ga maken....
    Fijn weekend!!!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stunning layouts, love all the details

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave layouts weer Carla! Heerlijk om naar te kijken. Kwam nog een leuke challengeblog tegen, precies wat voor jou met je boys: http://www.scraptheboys.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave lootjes weer Carla en je hebt weer ruimte in huis...hihii.
    doegggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOww Gorgeous layouts with lovely colors and beautiful details!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat het heb je weer prachtig
    layout,s gemaakt super
    mooi gedaan

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit zijn weer geweldige foto's op super mooie Lootjes!! Op de bovenste Lo is zo veel te zien, vind het zo knap van je want ik vind het zelf al snel te "druk" worden !

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    wat zijn ze weer mooi!!!

    super mooi papier en erg ,mooie foto's!!

    supermooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your LO's are gorgeous! I love the butterflies and flowers on the first and that huge flower and all the layering on the second. You're so very talented!! And thank you soooo much for being such a good friend and always leaving a comment when you stop by....I tend to get caught up with things and forget to leave comments when I come visit :( I do love your work though, and I will definitely try to keep in mind to say it more often when I'm here!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhh Carla...wat heb je weer schitterende lootjes gemaakt, echt met liefde, dat zie je zo...goed gedaan meis.

    liefs Lilian xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Both layouts are absolutely FABULOUS, my friend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Two lovely new layouts with gorgeous detail! Absolutely love the first one & that photo is just priceless!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk deze had ik ook nog niet gezien! Erg leuk en zo fleurig!! Echt lentelootjes! Die foto' s met de kauwgombellen zijn echt geweldig!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Two more Beautiful pages!! I love the first one with all the butterflies!! Love the pic, too!!
    Hugs!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie layout Carla en die bovenste vind ik echt supercool heel gaaf gemaakt en prachtige details.....
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen